Zadanie
Greenworks, międzynarodowy producent akumulatorowych elektronarzędzi ogrodowych, postanowił z impetem wejść na polski rynek. Launch marki wymagał zestawu
zintegrowanych i nowoczesnych działań. O ich zaprojektowanie i przygotowanie zwrócono się do zespołu Red Albatross.
Rozwiązanie
Zaczęliśmy od pracy strategicznej. Po przeanalizowaniu struktury marki i analizach jej otoczenia już wiedzieliśmy – Greenworks to przyszłość pracy w ogrodzie i dbałość
o ekologiczne jutro. To „Przyszłość w Twoich rękach”. Ta myśl towarzyszyła nam przez cały proces projektowy.
Avatary
Jak przedstawić szeroką i złożoną technologicznie ofertę tak, by każdy mógł się w niej odnaleźć? Jak już na starcie zbudować emocje wokół marki i pozwolić jej być lubianą? Oto Alicja, Paweł i Mirosław – nasi ogrodowi brand hero.
Katalogi
Eko lifestyle, zieleń i przyjemność z pracy w ogrodzie. Pracując nad katalogami produktowymi dla Greenworks skupiliśmy się nie tylko na atrakcyjnym, zrozumiałym przedstawieniu produktów – to podstawa. Postanowiliśmy przenieść na papier doświadczenia, które towarzyszą przebywaniu wśród zieleni. To prawdzie user experience.
Strona www
Spójna, intuicyjna i przejrzysta. Oficjalną polską stronę internetową Greenworks zaprojektowaliśmy tak, by sama podpowiadała, jakie produkty dopasować do swojego ogrodu. To funkcjonalny wirtualny doradca – zarówno w wersji desktop i mobilnej.
Druki korporacyjne
Na debiut marki opracowaliśmy zestaw wysokiej jakości materiałów drukowanych. Od ekskluzywnych zaproszeń dla partnerów biznesowych po wysokiej jakości grafiki wielkoformatowe i ekologiczne brandowane torby dla gości premiery marki.
Premiera marki
Greenworks zadebiutował na prestiżowych Targach Gardenia. Na tą okazję przygotowaliśmy koncept i rzut wyjątkowego interaktywnego stoiska. To przestrzeń, w której bezpośredni kontakt z produktem uzupełniliśmy możliwościami technologii cyfrowych.
Online wspiera offline
Każdy produkt został oznaczony kodem QR, który można było zeskanować i sprawdzić pełną specyfikację urządzeń w sieci. Goście stoiska skorzystali również z ekranów dotykowych wyświetlających stronę internetową marki oraz filmy pokazujące produkty w akcji.