WYZWANIE
Borzyński, rodzinna firma kowalska z tradycjami, zwróciła się do nas o pomoc w odświeżeniu marki. Celem była zagraniczna ekspansja. Zespół Red Albatross podjął się opracowania nowego brandingu dla nowoczesnej, doświadczonej firmy. Wykreowaliśmy wizerunek silnego partnera dla kontrahentów z całego świata.
ROZWIĄZANIE
W projektach postawiliśmy na podkreślenie 70-letniej historii, wiedzy i rodzinnego charakteru marki. Efektem był estetyczny, prosty projekt z mocnymi elementami nawiązującymi do formy produktów i elementów logo.
Stare logo zmieniało się przez lata wiele razy. W efekcie funkcjonowało wykorzystując niekorzystnie dobraną kolorystykę oraz formę, która nic nie komunikowała.
Postanowiliśmy oprzeć logo na czerni i bieli. Przeprojektować je bez utraty skojarzenia z oryginałem, ale nadać formę utrzymaną w estetycznej retro stylistyce. Inspiracją były stare znaki cechowe wykorzystywane przez najlepszych rzemieślników.
Eleganckie druki korporacyjne wykonaliśmy z dbałością o najmniejszy detal. Tak komunikujemy najwyższą jakość.
Zaprojektowaliśmy 40-stronicowy katalog. Prezentuje zarówno firmę, jak i jej ofertę. W atrakcyjny i prosty sposób komunikuje rzemieślniczą perfekcję – nieodłączny znak rozpoznawczy firmy Borzyński. Każdy produkt ma własną rozkładówkę. Na niej schematy, zdjęcie i kluczowa specyfikacja.
Pokazaliśmy produkty i ich opisy w nowy, oryginalny sposób. Celem było osiągnięcie dużego kontrastu między tekstem i grafikami, dzięki czemu katalog można przejrzeć szybko i łatwo dotrzeć do potrzebnych informacji.
Ideą było stworzenie tak prostej, jak to możliwe – łatwej w obsłudze, z przyjazną nawigacją i dostępem do informacji. Musiała też prezentować się świetnie w widoku mobilnym.